E-bizz Øresund report

OPEN ARCHIVE

Union Jack
Dannebrog

E-bizz Øresund report

Show simple item record

dc.contributor.author Friese, Susanne en_US
dc.contributor.author Bjerre, Mogens en_US
dc.contributor.author Hansen, Torben en_US
dc.contributor.author Kornum, Niels en_US
dc.contributor.author Sestoft, Christine en_US
dc.date.accessioned 2009-02-04T10:24:14Z
dc.date.available 2009-02-04T10:24:14Z
dc.date.issued 2004-01-21T00:00:00Z en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10398/6647
dc.description.abstract I dette working paper præsenteres og diskuteres et e-læringskoncept: Pædagogisk Selvtræning. Først vises den medietekniske udformning. Dernæst præsenteres et læringsteoretisk grundlag for konceptet ud fra K. Illeris, 2001. Det starter ud fra de læringsprocesser (kognitive, psykodynamiske og sociale), som foregår i brugere af konceptet, lærere så vel som studerende. Ud fra denne model diskuteres, hvordan denne viden kan være vejledende for lærerens resp. den studerendes direkte aktivitet i klasselokalet. Problemet for brugeren (en lærer eller en student) er dels at diagnosticere situationen på holdet, ved eksamen e.l. og dels at finde/vælge en reaktionsmåde, der er relevant hertil. Det er disse kompetencer, Pædagogisk Selvtræning søger at udvikle. Til sidst diskuteres, hvordan Pædagogisk Selvtræning kan videreudvikles og indplaceres ift. andre, fx IT-baserede undervisningsformer. en_US
dc.format.extent 93 s. en_US
dc.language eng en_US
dc.relation.ispartofseries Research Report;2003 January en_US
dc.subject.other danmark en_US
dc.subject.other e-business en_US
dc.subject.other dagligvarehandel en_US
dc.subject.other dagligvarer en_US
dc.subject.other internet en_US
dc.subject.other elektronisk handel en_US
dc.title E-bizz Øresund report en_US
dc.type wp en_US
dc.accessionstatus modt04jan21 mielmo en_US
dc.contributor.corporation Copenhagen Business School. CBS en_US
dc.contributor.department Institut for Afsætningsøkonomi en_US
dc.contributor.departmentshort en_US
dc.contributor.departmentuk Department of Marketing en_US
dc.contributor.departmentukshort MARKETING
dc.idnumber x656378548 en_US
dc.publisher.city København en_US
dc.publisher.year 2003 en_US
dc.title.subtitle Barriers and Motivators of Online Grocery Shopping in Denmark en_US


Creative Commons License This work is licensed under a Creative Commons License.

Files Size Format View
e-bizz oeresunds report.pdf 1.111Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record