Strategisk semiotik

OPEN ARCHIVE

Union Jack
Dannebrog

Strategisk semiotik

Show simple item record

dc.contributor.author Bak, Annette Cecilie en_US
dc.contributor.author Nørgaard, Jens Lautrup en_US
dc.date.accessioned 2009-02-04T10:25:15Z
dc.date.available 2009-02-04T10:25:15Z
dc.date.issued 2006-01-05T00:00:00Z en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10398/6853
dc.description.abstract Semiotikken er først og fremmest en teori om betydning og en analytisk ramme om betydningsdannelse. Dermed er semiotikken grundlæggende rettet mod den allerede foreliggende kommunikation. Imidlertid kan semiotik også bringes i frugtbar anvendelse i en fremadrettet iværksættelse af kommunikation, der søger at kombinere kommunikativ handling med reflektorisk skarphed. Det er formålet i dette paper at indtænke semiotikkens refleksion i en fremadrettet kommunikationspraksis. Paperet er motiveret af konkrete undervisningssammenhænge, og dets sigte er primært didaktisk. en_US
dc.format.extent 44 s. en_US
dc.language eng en_US
dc.relation.ispartofseries Working paper;2006-009 en_US
dc.title Strategisk semiotik en_US
dc.type wp en_US
dc.accessionstatus modt06jan05 miel en_US
dc.contributor.corporation Copenhagen Business School. CBS en_US
dc.contributor.department Center for Kommunikation en_US
dc.contributor.departmentshort KOM en_US
dc.contributor.departmentuk Centre for Communication Studies en_US
dc.contributor.departmentukshort KOM en_US
dc.idnumber x656517300 en_US
dc.publisher.city København en_US
dc.publisher.year 2006 en_US
dc.title.subtitle Overvejelser om iværksættelse af kommunikation og valg af tegn i en professionel kontekst en_US


Creative Commons License This work is licensed under a Creative Commons License.

Files Size Format View
fremadrettetsemiotik.pdf 295.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record