Markeds- og brugertilfredshedsundersøgelse for HD 1. Del og 2. Del

OPEN ARCHIVE

Union Jack
Dannebrog

Markeds- og brugertilfredshedsundersøgelse for HD 1. Del og 2. Del

Show simple item record

dc.contributor.author Pettersson, Michael en_US
dc.contributor.author Schmidt, Marcus en_US
dc.date.accessioned 2009-02-04T10:28:04Z
dc.date.available 2009-02-04T10:28:04Z
dc.date.issued 2008-11-13T00:00:00Z en_US
dc.identifier.isbn 9788799221226 en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10398/7670
dc.description.abstract Denne undersøgelse er igangsat med henblik på at få et reelt billede af hvordan HD studerende på landsplan ser ud. I meget korte træk kan nævnes fra undersøgelsen, med 610 respondenter; Besvarelserne om hvilken organisation/virksomhed de studerende kommer fra, rejser spørgsmål om HD er tilpasset markedet i dag, om vi reelt er dækkende (off.ansatte). Med udgangspunkt i uddannelsens længde, er længden hensigtsmæssig. Nogle af de traditionelle segmenter (ingeniørerne) fravælger HD (1.del) til fordel for alternativer. Spørgsmål om der var forskelle mellem de forskellige HD. Spørgsmål om metode-indlæring blev som et væsentligt element fremhævet for at sikre såvel fagligt fokus som kvalitetsniveau. HD har et godt omdømme, vigtigt at fastholde det faglige niveau. De studerende lægger stor vægt på en international anerkendelse ligesom spørgsmål om en international anerkendt titel. Af spørgeskemaet fremstår at de studerende selv initierer beslutningsprocessen om valg af HD studiet. Spørgsmål om mulighed for customization sammenkædet med fleksibilitet og vejledning. en_US
dc.format.extent 63 s. en_US
dc.language dan en_US
dc.relation.ispartofseries Working paper;2008-16 en_US
dc.title Markeds- og brugertilfredshedsundersøgelse for HD 1. Del og 2. Del en_US
dc.type wp en_US
dc.accessionstatus modt08nov13 en_US
dc.contributor.corporation Copenhagen Business School. CBS en_US
dc.contributor.department Center for Markedsøkonomi en_US
dc.contributor.departmentshort CME en_US
dc.contributor.departmentuk Center for Market Economics en_US
dc.contributor.departmentukshort CME en_US
dc.idnumber 9788799221226 en_US
dc.publisher.city København en_US
dc.publisher.year 2008 en_US


Creative Commons License This work is licensed under a Creative Commons License.

Files Size Format View
cme 2008-016.pdf 312.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record