E-learning paradigmer og e-learning strategiudvikling

OPEN ARCHIVE

Union Jack
Dannebrog

E-learning paradigmer og e-learning strategiudvikling

Vis flere oplysninger

Titel: E-learning paradigmer og e-learning strategiudvikling
Forfatter: Duus, Henrik Johannsen
Resume: E-learning området er meget varieret hvad angår produkter, holdninger og meninger, og indeholder også en del "støj" og mytedannelser, som afspejles i såvel den akademisk-videnskabelige som den journalistisk-offentlige debat om området. Denne variation i såvel produkter som udtrykte meninger søges systematiseret og ordnet i fire idealtypiske paradigmer. Det vises, hvorledes disse fire paradigmer har hver sine bestemte karakteristika og udviklingsgrænser. Dette har afgørende strategisk betydning for virksomheders og læreanstalters udvikling af e-learning, idet forkerte paradigmevalg vil hæmme udviklingen.
URI: http://hdl.handle.net/10398/7679
Dato: 2003-12-15

Creative Commons License This work is licensed under a Creative Commons License.

Filer Størrelse Format Vis
fire design paradigmer.pdf 277.2Kb PDF Vis/Åbn

Dette dokument findes i følgende samling(er)

Vis flere oplysninger