E-learning paradigmer og e-learning strategiudvikling

OPEN ARCHIVE

Union Jack
Dannebrog

E-learning paradigmer og e-learning strategiudvikling

Show full item record

Title: E-learning paradigmer og e-learning strategiudvikling
Author: Duus, Henrik Johannsen
Abstract: E-learning området er meget varieret hvad angår produkter, holdninger og meninger, og indeholder også en del "støj" og mytedannelser, som afspejles i såvel den akademisk-videnskabelige som den journalistisk-offentlige debat om området. Denne variation i såvel produkter som udtrykte meninger søges systematiseret og ordnet i fire idealtypiske paradigmer. Det vises, hvorledes disse fire paradigmer har hver sine bestemte karakteristika og udviklingsgrænser. Dette har afgørende strategisk betydning for virksomheders og læreanstalters udvikling af e-learning, idet forkerte paradigmevalg vil hæmme udviklingen.
URI: http://hdl.handle.net/10398/7679
Date: 2003-12-15

Creative Commons License This work is licensed under a Creative Commons License.

Files Size Format View
fire design paradigmer.pdf 277.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record