E-learning paradigmer og e-learning strategiudvikling

OPEN ARCHIVE

Union Jack
Dannebrog

E-learning paradigmer og e-learning strategiudvikling

Show simple item record

dc.contributor.author Duus, Henrik Johannsen en_US
dc.date.accessioned 2009-02-04T10:28:07Z
dc.date.available 2009-02-04T10:28:07Z
dc.date.issued 2003-12-15T00:00:00Z en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10398/7679
dc.description.abstract E-learning området er meget varieret hvad angår produkter, holdninger og meninger, og indeholder også en del "støj" og mytedannelser, som afspejles i såvel den akademisk-videnskabelige som den journalistisk-offentlige debat om området. Denne variation i såvel produkter som udtrykte meninger søges systematiseret og ordnet i fire idealtypiske paradigmer. Det vises, hvorledes disse fire paradigmer har hver sine bestemte karakteristika og udviklingsgrænser. Dette har afgørende strategisk betydning for virksomheders og læreanstalters udvikling af e-learning, idet forkerte paradigmevalg vil hæmme udviklingen. en_US
dc.format.extent 37 s. en_US
dc.language dan en_US
dc.relation.ispartofseries Working paper;2003-03 en_US
dc.subject.other e-learning en_US
dc.subject.other uddannelse en_US
dc.subject.other uddannelsespolitik en_US
dc.subject.other undervisningsmetoder en_US
dc.subject.other informationsteknologiundervisning en_US
dc.subject.other videnskabelse en_US
dc.subject.other strategi en_US
dc.subject.other pradigmer en_US
dc.title E-learning paradigmer og e-learning strategiudvikling en_US
dc.type wp en_US
dc.accessionstatus modt03dec15 inrumo en_US
dc.contributor.corporation Copenhagen Business School. CBS en_US
dc.contributor.department Center for Markedsøkonomi en_US
dc.contributor.departmentshort CME en_US
dc.contributor.departmentuk Center for Market Economics en_US
dc.contributor.departmentukshort CME
dc.idnumber x645151997 en_US
dc.publisher.city København en_US
dc.publisher.year 2003 en_US


Creative Commons License This work is licensed under a Creative Commons License.

Files Size Format View
fire design paradigmer.pdf 277.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record