Personligheds indflydelse på forretningsrelationer

OPEN ARCHIVE

Union Jack
Dannebrog

Personligheds indflydelse på forretningsrelationer

Vis flere oplysninger

Titel: Personligheds indflydelse på forretningsrelationer
Forfatter: Mikkelsen, Thorsten
Resume: Gennem ca. 11 års erhvervserfaring fra den danske kopimaskine branche har je g opnået indsigt i et særdeles konkurrencepræget marked (nærmere beskre vet i appendiks 1). Det er disse erfaringer, der har etableret det indledende oplæg og dermed skabt selve bevæggrunden og motivationen til dette forskningsprojekt. Introduktionen til denne afhandling tager derfor udga ngspunkt i egne praktiske erfaringer, erhvervet i kopimaskine virksomheden Winkelhorn . Winkelhorn er en mindre vi rksomhed med ca. 60 ansatte og en omsætning på ca. 200 millioner kr. Virkso mhedens indtjening er baseret på salg og servicering af kopimaskiner og printere til både o ffentlige- og private kunder. Udover direkte salg afsætter Winkelhorn også en betydelig volumen via mellemhandlere, såsom kontorforsynings- forhandlere og forhandlere som udelukkende fokuserer på salg af kopi/print udstyr. Her blev de indledende øvelser eksekveret til det, der senere skulle danne grundlaget for denne afhandlings forskningsområde.
URI: http://hdl.handle.net/10398/8319
Dato: 2011-06-15

Creative Commons License This work is licensed under a Creative Commons License.

Filer Størrelse Format Vis
Thorsten_Mikkelsen.pdf 5.783Mb PDF Vis/Åbn

Dette dokument findes i følgende samling(er)

Vis flere oplysninger