Personligheds indflydelse på forretningsrelationer

OPEN ARCHIVE

Union Jack
Dannebrog

Personligheds indflydelse på forretningsrelationer

Show simple item record

dc.contributor.author Mikkelsen, Thorsten en_US
dc.date.accessioned 2011-06-15T09:23:04Z
dc.date.available 2011-06-15T09:23:04Z
dc.date.issued 2011-06-15 en_US
dc.identifier 9788759384761 en_US
dc.identifier.citation Mikkelsen , T 2011 , Personligheds indflydelse på forretningsrelationer . Ph.D.-afhandling , Samfundslitteratur , Frederiksberg . Ph. d. serie , nr. 13.2011 en_US
dc.identifier.issn 0906-6934 en_US
dc.identifier.other PURE: 32407783 en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10398/8319
dc.description.abstract Gennem ca. 11 års erhvervserfaring fra den danske kopimaskine branche har je g opnået indsigt i et særdeles konkurrencepræget marked (nærmere beskre vet i appendiks 1). Det er disse erfaringer, der har etableret det indledende oplæg og dermed skabt selve bevæggrunden og motivationen til dette forskningsprojekt. Introduktionen til denne afhandling tager derfor udga ngspunkt i egne praktiske erfaringer, erhvervet i kopimaskine virksomheden Winkelhorn . Winkelhorn er en mindre vi rksomhed med ca. 60 ansatte og en omsætning på ca. 200 millioner kr. Virkso mhedens indtjening er baseret på salg og servicering af kopimaskiner og printere til både o ffentlige- og private kunder. Udover direkte salg afsætter Winkelhorn også en betydelig volumen via mellemhandlere, såsom kontorforsynings- forhandlere og forhandlere som udelukkende fokuserer på salg af kopi/print udstyr. Her blev de indledende øvelser eksekveret til det, der senere skulle danne grundlaget for denne afhandlings forskningsområde. en_US
dc.format.extent 282 en_US
dc.publisher Samfundslitteratur en_US
dc.relation.ispartofseries PhD Series;13.2011 en_US
dc.title Personligheds indflydelse på forretningsrelationer en_US
dc.contributor.corporation Copenhagen Business School. CBS en_US
dc.contributor.department Institut for Afsætningsøkonomi en_US
dc.contributor.departmentshort en_US
dc.contributor.departmentuk Department of Marketing en_US
dc.contributor.departmentukshort MARKETING en_US
dc.publisher.city Frederiksberg en_US
dc.publisher.year 2011 en_US
dc.contributor.pbl Institut for Afsætningsøkonomi en_US


Creative Commons License This work is licensed under a Creative Commons License.

Files Size Format View
Thorsten_Mikkelsen.pdf 5.783Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record