Danskerne og velgørenhed anno 2013

OPEN ARCHIVE

Union Jack
Dannebrog

Danskerne og velgørenhed anno 2013

Vis flere oplysninger

Titel: Danskerne og velgørenhed anno 2013
Forfatter: Jensen, Jesper Bo; Østergaard Jacobsen, Per; Daugaard, Christian
Resume: Der synes at være en regulær støjmur i det offentlige rum, som kommer til udtryk gennem øget kommunikation og markedsføring for at få ”taletid” hos forbrugerne. Forbrugerne udvikler som en reaktion på dette en stigende reklamelede og opbygger et ”teflon” lag, der gør at kommunikations- og marketingbudskaber har vanskeligt ved at bide sig fast i forbrugernes bevidsthed. Resultatet er, at det er blevet vanskeligere og dyrere at få taletid hos forbrugeren, og samtidig opleves en faldende virkningsgrad af indsatsen. Denne analyse ønsker at belyse de udfordringer og mulighed dette giver i relation til velgørenhed. Men lad os først starte med at definere begrebet ”velgørenhed”, så vi alle taler samme sprog.
URI: http://hdl.handle.net/10398/8823
Dato: 2013-12-05

Creative Commons License This work is licensed under a Creative Commons License.

Filer Størrelse Format Vis
Oestergaard_1.pdf 2.231Mb PDF Vis/Åbn Rapport

Dette dokument findes i følgende samling(er)

Vis flere oplysninger