CEMindex 2015

OPEN ARCHIVE

Union Jack
Dannebrog

CEMindex 2015

Vis flere oplysninger

Titel: CEMindex 2015
Danske CEO's på sporet af kunder og innovation
Forfatter: Grønholdt, Lars; Martensen, Anne; Jensen, Peter; Jørgensen, Stig; Christensen, Nicholas B.; Korsby, Signe Holbech; Toft Madsen, Jesper
Resume: For 6. år i træk udgiver CBS/Institut for Afsætningsøkonomi og Rambøll Management Consulting rapporten CEMindex. Analysen afdækker danske virksomheders fokus på kundeoplevelser, og den ser på den forretningsmæssige betydning af at investere i kunderne. Ca. 600 virksomheder er repræsenteret i analysen, som har henvendt sig til CXO’s samt ledere inden for Salg & Marketing, Forretningsudvikling & Strategi, HR og andre relevante ledere. I forhold til de foregående år er analysemodellen i år ændret. Det har betydet, at der er indført nye dimensioner og spørgsmål. Ændringerne er foretaget ud fra en forskningsmæssig synsvinkel samt ud fra Rambølls erfaringer fra løsningen af mere end 100 projekter inden for området. Den ændrede model og de ændrede spørgsmål har betydet, at der er færre muligheder for sammenligning fra tidligere års CEMindex.
URI: http://hdl.handle.net/10398/9133
Dato: 2015-05-13

Creative Commons License This work is licensed under a Creative Commons License.

Filer Størrelse Format Vis
CEMindex 2015 Rapport.pdf 6.051Mb PDF Vis/Åbn Rapport

Dette dokument findes i følgende samling(er)

Vis flere oplysninger