Danskerne og velgørenhed anno 2013

OPEN ARCHIVE

Union Jack
Dannebrog

Danskerne og velgørenhed anno 2013

Show full item record

Title: Danskerne og velgørenhed anno 2013
Author: Jensen, Jesper Bo; Østergaard Jacobsen, Per; Daugaard, Christian
Abstract: Der synes at være en regulær støjmur i det offentlige rum, som kommer til udtryk gennem øget kommunikation og markedsføring for at få ”taletid” hos forbrugerne. Forbrugerne udvikler som en reaktion på dette en stigende reklamelede og opbygger et ”teflon” lag, der gør at kommunikations- og marketingbudskaber har vanskeligt ved at bide sig fast i forbrugernes bevidsthed. Resultatet er, at det er blevet vanskeligere og dyrere at få taletid hos forbrugeren, og samtidig opleves en faldende virkningsgrad af indsatsen. Denne analyse ønsker at belyse de udfordringer og mulighed dette giver i relation til velgørenhed. Men lad os først starte med at definere begrebet ”velgørenhed”, så vi alle taler samme sprog.
URI: http://hdl.handle.net/10398/8823
Date: 2013-12-05

Creative Commons License This work is licensed under a Creative Commons License.

Files Size Format View
Oestergaard_1.pdf 2.231Mb PDF View/Open Rapport

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record