CEMindex 2015

OPEN ARCHIVE

Union Jack
Dannebrog

CEMindex 2015

Show full item record

Title: CEMindex 2015
Danske CEO's på sporet af kunder og innovation
Author: Grønholdt, Lars; Martensen, Anne; Jensen, Peter; Jørgensen, Stig; Christensen, Nicholas B.; Korsby, Signe Holbech; Toft Madsen, Jesper
Abstract: For 6. år i træk udgiver CBS/Institut for Afsætningsøkonomi og Rambøll Management Consulting rapporten CEMindex. Analysen afdækker danske virksomheders fokus på kundeoplevelser, og den ser på den forretningsmæssige betydning af at investere i kunderne. Ca. 600 virksomheder er repræsenteret i analysen, som har henvendt sig til CXO’s samt ledere inden for Salg & Marketing, Forretningsudvikling & Strategi, HR og andre relevante ledere. I forhold til de foregående år er analysemodellen i år ændret. Det har betydet, at der er indført nye dimensioner og spørgsmål. Ændringerne er foretaget ud fra en forskningsmæssig synsvinkel samt ud fra Rambølls erfaringer fra løsningen af mere end 100 projekter inden for området. Den ændrede model og de ændrede spørgsmål har betydet, at der er færre muligheder for sammenligning fra tidligere års CEMindex.
URI: http://hdl.handle.net/10398/9133
Date: 2015-05-13

Creative Commons License This work is licensed under a Creative Commons License.

Files Size Format View
CEMindex 2015 Rapport.pdf 6.051Mb PDF View/Open Rapport

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record