Kompetencer, innovation og kundeindsigt er vejen til bedre digitale kundeoplevelser

OPEN ARCHIVE

Union Jack
Dannebrog

Kompetencer, innovation og kundeindsigt er vejen til bedre digitale kundeoplevelser

Show simple item record

dc.contributor.author Martensen, Anne
dc.contributor.author Grønholdt, Lars
dc.contributor.author Jacobsen, Per Østergaard
dc.contributor.author Carlsson, Morten
dc.contributor.author Ravn, Daniel
dc.contributor.author Kjær, Rasmus
dc.contributor.author Jørgensen, Stig
dc.date.accessioned 2018-06-01T09:46:49Z
dc.date.available 2018-06-01T09:46:49Z
dc.date.issued 2018-06-01
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10398/9630
dc.description.abstract Analysen dækker danske virksomheders fokus på digitale kundeoplevelser og disses betydning for virksomhedens forretningsresultater. I alt 756 har deltaget i analysen der ligger som baggrund for denne forskningsrapport, primært ledere og personer med en betroet stilling og indsigt. Respondenterne er primært tilknyttet følgende funktioner i virksomheden: Salg & Marketing, Kundeservice, It/Digital, Forretningsudvikling og strategi, Økonomi, HR og Analyse. Fra en videnskabelig synsvinkel viser undersøgelsens spørgeskema og målinger god validitet, det vil sige gyldighed. Hver af modellens variable er målt ved et sæt af spørgsmål til respondenterne. Data er analyseret ved flere statistiske metoder. Der er gennemført reliabilitetsanalyser, som viser høj reliabilitet, det vil sige intern konsistens i svarene på spørgsmålene inden for modellens sammensatte variable. Der er gennemført regressionsanalyser til estimation og test af sammenhængende mellem modellens variable. Alle sammenhænge er statistisk signifikante, og der opnås stor forklaringskraft for modellen. På denne baggrund er der fra en teoretisk synsvinkel tale om en robust og solid model med pålidelige og anvendelige resultater. en_US
dc.format.extent 39 en_US
dc.language dan en_US
dc.publisher House of Loyalty ApS og CBS Institut for Afsætningsøkonomi en_US
dc.relation.ispartofseries DXINDEX18 - Digital Customer Experience;#1 / Maj 2018
dc.title Kompetencer, innovation og kundeindsigt er vejen til bedre digitale kundeoplevelser en_US
dc.type rp en_US
dc.contributor.corporation Copenhagen Business School. CBS en_US
dc.contributor.corporation House of Loyalty ApS en_US
dc.contributor.department Institut for Afsætningsøkonomi en_US
dc.contributor.departmentshort en_US
dc.contributor.departmentuk Department of Marketing en_US
dc.contributor.departmentukshort MARKETING en_US
dc.publisher.city Frederiksberg en_US
dc.publisher.year 2018 en_US


Creative Commons License This work is licensed under a Creative Commons License.

Files Size Format View
DXindex18_Rapport.pdf 3.155Mb PDF View/Open Report

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record